Výchovy 2. a 3. roč.

 

 

Hudební výchova 8. 4.

Zazpívej si písničku Pod dubem, za dubem.
 
Odkaz
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přeji všem krásné svátky jara.

 
 

Ahoj děcka,

blíží se další krásný lidový zvyk - VELIKONOCE

 
 
 
 Posílám ještě písničku (k poslechu či tanci)

www.youtube.com/watch?v=msSc7Mv0QHY

 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hudební výchova 18. 3.

 
Odpovědi z minulé hodiny.
 
ZVUK -  2, 5, 6, 8, 9, 12
TÓN   -  1, 3, 4, 7, 10, 11
 
Dnes si poslechni tóny houslí,na které ti zahraje Pavel Šporcl. (odkaz)
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Hudební výchova 11. 3.

Zopakujte si co je tón a zvuk.

TÓN je vydáván pomocí hudebních nástrojů a lidského hlasu ( klavír, housle, kytara, zpěv ...)
ZVUK je vše co slyšíme ( drnčení, syčení, praskot ...)
 
Zkus v nahrávce poznat co je tón a co zvuk. Napiš si na papír čísla od 1. do 12. a při poslechu  zapisuj co slyšíš ( tón - zvuk ).
 
 
 Určitě jsi šikula a poznáš všechno správně. Příště na této stránce najdeš i správné odpovědi.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pracovní činnosti  11.3.

Vyrob si svého" HLAVOUNA"
 
----------------

Hudební výchova 4. 3.

Blíží se jaro (sobota 20. 3.).Poslechni si písničku Jaro od pana Svěráka a Uhlíře a spočítej, kolikrát v písni uslyšíš slovo JARO. Poslechni si píseň podruhé a napiš kolik jsi v textu slyšel KYTEK (počet a jaké názvy). Nakonec si písničku zazpívej.
Odkaz
 
 

Pracovní činnosti a výtvarná výchova (4.3. a 5.3.)

Dnes jsem slyšela ve zprávách informaci o zkušebním startu rakety  Starship společnosti SpaceX , která odstartovala a i úspěšně přistála na předem vyznačeném místě. Ale  bohužel po pár vteřinách vybuchla.

To je výzva pro budoucí konstruktéry raket. Proto oslovuji vás, třídu kosmonautů.

 Vyrobte nebo nakreslete model rakety, který byste vyslali do vesmíru.